badminton

jösses, vilken dag det har varit idag! hur mycket folk som hellst i affärn. höll på å bli vansinnig när jag skulle äta, kom folk hela tiden. men så är det ju ibland.. vissa dagar är det lugnt vissa stunder å ibland springer det folk ut å in hela dagen.
ge mej ett nytt jobb tack :P

skönt att jag fick gå hem lite tidigare iaf, pelle kom å hämta mej vid fem sen åkte vi till stråhallen.
va riktigt kul å spela =) blir nog spel fler gånger.. å nästa gång blir det nog tjejer mot killar. dom kommer inte ha en chans :P

usch va jag är trött. är nog för att jag gick upp så tidigt idag =) ska försöka komma upp tidigt imorrn med, är mycket skönare när man kan äta frukost i lugn å ro. är så jobbigt när man får kasta i sej nåt å sen spinga till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0