badminton

idag sluta jag vid halv tre, va nere på stan en sväng. hitta två tröjor på H&M =)
sen kom pelle å hämta mej så åkte vi hem å förberedde maten, sen bar det iväg till stråhallen för att spela badminton. har bara varit där på söndagar förut, va inte alls lika lugnt idag som det brukar vara när vi har varit där. va mycket mer folk å högre musik =) va lite roligt faktiskt. den lite tuffare stämmingen gjorde att man tog i lite extra =)

sen vi kom hem har vi lagat mat å kollat på film, "ice age" blev det. har faktiskt inte sett den förut.. va riktigt rolig =)

förresten, pelle har fått nytt jobb! han va inne i örebro idag å skrev på för York.
skönt att han slipper YIT.. hoppas det nya stället är bättre, men det tror jag säkert =)
Grattis Päj! ;)
nu är det bara å hoppas att jag kan skaffa nytt jobb snart!

idag har jag gått 9812 steg, utöver besöket i stråhallen. finns en grej på internet där man kan omvandla en aktivitet till steg.. så när jag lägger till träningen har jag gått 18211 steg. ganska bra faktiskt :P
imorrn ska jag försöka få med mej pelle på en långpromenad, får se hur det går. han ska hålla på i källarn så det är inte säkert att han anser sej ha tid med mej =)

nu är det läggdags, jobb imorrn =/ natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0