ångest

prata med jenny för en stund sen, vi har ångest inför morgondagen. vi vet inte vad vi ska ha på oss =) har valt mellan två olika klänningar å jag tror att jag har bestämt mej nu. men jag kan lika gärna ångra mej.
pelle är inget bra stöd.. han förstår inte rikigt sånt här. tycker bara att jag är fånig. men det är faktiskt viktiga saker!
iof så bryr man sej inte spec mycket när man väl är ute. men det känns inge bra när man åker hemifrån om man inte har på sej nåt som känns rätt =)

nästa helg kanske jag ska ut igen, jenny ska antagligen ha fest. blir kul å gå på statt igen, va ett bra tag sen jag va där =)

imorrn är det marknad på stan.. då blir det nog mycke folk i affärn. tur att mamma är ledig så att vi kan hjälpas åt, hade inte varit kul å jobba själv. hinner jag springa ut å köpa marknadsgodis oxå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0