luciakandidat =)

nu har jag nyss kollat klart på "du är vad du äter". va faktiskt inte lika bra som det brukar va. synd..
hoppas det är bättre nästa vecka =)

har ju inte berättat att steffo är med som luciakandidat :P
hon va hos saxin å tog kort idag.. ska bli kul å se i tidningen =)

va nyss ute å rädda min hund. den där jäkla cpkatten va i trädgårn när jag släppte ut basse, heffe å louie.
är så trött på den där stora hårbollen! antar att han hoppa på nån av katterna när dom gick ut. hörde bara ett jäkla skrik å basse som skällde som en galning. det enda jag såg va en hög med djur som höll på å riva hela staketet.
eftersom grinden flög åt skogen sprang cpkatten, louie å basse in på grannens gård. stackars heffe sprang å gömde sej under huset. som tur va kom basse tillbaks när jag ropa.
ser jag den där förbannande katten här en gång till så jäklar! måste ju kunna släppa ut basse utan å va rädd för att hon ska bli mördad av nån jäkla katt.
undra vems katt det är.. måste ju va nån som bor i närheten iaf.
hoppas att louie gav honom en rejäl omgång! men det är nog inte spec troligt.. är väl han som kommer hem haltandes igen.. stackars loulou! ska ge honom lite makrill i tomatsås, då blir han nog glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0