Utkast: a ingen ...

a ingen rolig dag på jobbet idag. har varit helt snurrig i bollen! räknat fel å krånglat med allt möjligt. inte bra! =)
skönt att jag fick gå hem lite tidigare iaf, även om det inte blev så tidigt som det va tänkt. va så mycket å göra så jag kom inte ifrån förns vid halv sex.
åkte hem å hämta pelle å sen åkte vi till ok å köpte salt. inte salt man äter utan sånt man lägger på trappen för att inte slå ihjäl sej =) efter det åkte vi till sibylla. jag vet, vi är två riktiga latmaskar. kommer rulla fram snart, men det gör inget! vi är så söta ändå ;)
imorrn är det fredag =) skönt! jobbar iof hela helgen men det är ju inte lika många timmar som på vardagar. när jag slutar imorrn kommer steffo hit å äter mat. hon har bjudit sej själv :P sen blir det nog idol.

snart är det du är vad du äter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0