teknisk?

det blev som jag misstänkte, va inte så smidigt å koppla in det där jäkla modemet.
höll på å bli galen när jag försökte läsa den där jäkla instruktionsboken! gjorde precis som det stod men ändå funka inte skiten. tillslut gav jag upp å vänta på pelle..
han fråga va det va för liten låda som låg kvar oöppnad i kartongen.. självklart hade jag ingen aning om det. tydligen så va det nån grej som skulle sitta i väggen. skitmodemet behövde tydligen ström oxå.. hur tusan skulle jag kunna veta det? =) behöver väl inte säga att pelle fixa det där på typ två minuter. jag som hade kämpat hur länge som hellst..
men det är väl bara å inse, vi tjejer förstår oss inte på tekniska prylar. inte jag iaf :P

nu kollar jag på "Leilas fest" det är så bra. problemet är bara att jag blir så hungrig =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja Malla!!!!!

2008-11-06 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0