tacos

idag jag vi ätit tacos.. mums mums! det är så gott. det bästa som finns nästan =)
iof så är det nog ganska mycket jag tycker är mums mums. pelle brukar säga att jag är en gluffs gluffs, tyvärr så är det nog sant =)
men det gör inget.. kan ju inte gå runt å va hungrig heller. vet inte hur många gånger jag har försökt börja äta nyttigt, men det går inte. är för gluppsk helt enkelt! :P
men jag är faktiskt inte sugen på choklad idag, kors i taket.

imorrn är jag ledig, ska bara ner å jobba en liten stund. syrran har öppet hus på skolan så mamma ska åka dit en sväng å då måsta jag rycka in i affärn.
pelle å jag kanske oxå ska dit en sväng.. måste ju se om fjortisen sköter sej :P
om steffo läser det här kommer hon bli sur, hon gillar inte när jag kallar henne fjortis. är ju faktiskt inte mitt fel att hon är en.. iof så kallar jag henne inte fjortis så ofta. säger oftast steffojävel =)
mamma brukar säga "men kalla henne inte för steffojävel"
varför inte lixom? det är ju skojigt! eller hur steffojävel?! :P vet att jag är din bästa vän! =)

lite senare imorrn blir det långpromenad med jenny, basse, inka å billie =) det blir nog trevligt!





Kommentarer
Postat av: STEFFOJÄVEL

DU ÄR INTE ALLS MIN VÄN, INTE NÄR DU KALLAR MIG FJORIS ELLER STEFFOJÄVEL!!

2008-11-08 @ 19:52:30
Postat av: Steffos bästa vän

är jag visst :P

2008-11-13 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0