söndag

mitt senaste inlägg blev tydligen inte publicerat.. skumt! hoppas det kom med nu iaf.

sitter å väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan åka till jobbet. har ingen lust å komma dit för tidigt. iof så skulle jag kanske gå ut å börja skrapa rutorna men det är så kallt. jag vill inte!
pelle är i stråhallen å spela tennis med sin pappa å några andra gubbar. inte dåligt att han går upp så tidigt för å motionera, jag är chockad :P

igår jobba jag till två, sen va jag hemma hos mamma å hämta inka. vi skulle ändå gå en lite längre promenad med basse så då fick hon följa med =)
på kvällen va det tjejkväll hos jenny, hon laga jättegod mat! kycklingwook å nudlar. sen satt vi mest å babbla, va meningen att vi skulle kolla på film men så blev det inte. brukar inte bli det, har ju så mycket å prata om =) va mickan, ia, anki å en kompis till dom som heter diana som va där. va trevligt =)

idag ska vi laga mat efter jobbet, som vanligt på söndagar =) blir nog kycklingwook. haha! ska försöka härma jennys recept =) lite senare ska vi hem till pelles pappa å äta mat. får basse träffa urax å tibben igen :P blir nog livat värre!

sitter å lyssnar på "fields of gold" nu, den är så sjukt bra! har jag iof alltid tyckt men det va längesen jag hörde den. men nu har jag upptäckt den igen tack vara robin b. han är ju iof inte så tokig han heller ;)

hoppas lilla pelle inte dör på tennisplanen!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0