söndag

idag va det segt å spela badminton. vakna halv 10 å vi skulle spela 11, tror inte jag hann vakna ordentligt =)
men det va skönt å röra lite på sej.. ska försöka boka en tid i veckan oxå.

fick åka ner till affärn förut, mamma fick inte upp den ena dörren. va flera kunder som hade försökt hjälpa henne med ingen hade lyckats. jag fick upp den på första försöket =) haha! din klena lilla tant :p
åkte efter det till kronhallen å köpte mat till Heffe å LouLou. dom äter som hästar =)
när jag kom hem städa pelle lite å jag laga mat.. blev  kycklinggryta med pasta. mums!

snart ska vi in å äta hos patrik å maria, dom åker till thailand på onsdag så vi ska va husvakt. synd att det inte är sommar.. kunde vi ha badat i poolen =)
tyvärr så betyder ju detta att det inte blir nån bingolotto ikväll :( pelle är lessen! han tycker det är jättekul å spela.. tycker ju jag oxå iof. men pelle är bingolotto nörd :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Passa dig din lilla skrotunge:)

2008-11-03 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0