mums!

kollar på "Leilas jul" nu, hon gör julgodis. mums mums!
ser så himla gott ut! vill smaka på allt =)
ska försöka övertala pelle om att vi ska göra lite julgodis.. problemet är väl att jag kommer gluffsa i mej allt på en gång. men jag ska försöka spara lite iaf =)

idag börja jag jobba vid 12, aldrig fel att få sova lite =)
hade tänkt att jag skulle gå ner på stan en sväng innan jag börja men jag hade ingen lust. skulle ha köpt julgardiner men det kan pelle göra imorrn ist. ska bli kul å se va han hittar.. men det blir nog bra =)
igår köpte jag två stora vita stjärnor som vi ska ha i fönstren, blir nog fint. är så mysigt med alla ljus när det är mörkt ute.

nu måste jag kolla klart på allt godis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0