kallt!

pellets brännaren funkar fortfarande inte, trodde jag skulle dö när jag duscha förut! fy tusan va kallt det va.
ska komma nån imorrn som ska försöka fixa det där, hoppas verkligen att han lyckas.
annars flyttar jag, kan pelle bo i sitt jäkla hus själv =)
är jämt kallt här inne.. pelle brukar dra ner värmen bara för att han tycker att det är så mysigt å elda i kaminen. jäkla nöt! håller ju på å dö när jag kommer hem!
kanske ska köpa en kamin å ställa i skjulet. kan pelle sitta där ute å elda med sin ved =)
vi lever ju inte på stenåldern precis.. finns ju bättre grejer än ved :P

imorrn börjar jag jobba klockan två, skönt med sovmorron! blir väl iof väckt av den där gubben som ska fixa varmvatten åt mej =)
sist jag hade sovmorron ringde det på dörren vid åtta. va två killar som skulle byta elmätare. gud va  bra att pelle hade talat om det för mej =) kan inte ha sett klok ut när jag öppna dörren.. va ju knappt vaken å håret va ju inte direkt fixat.
undra varför dom kolla så konstigt på mej? :P
jaja, får va glad att jag hitta elmätaren tillslut iaf =)
har inte sådär jättebra koll på vart allt finns i det här huset.. har ju bara bott här i sju månader =)
i lördags bad pelle mej hämta skurhinken.. hade ingen aning om vart den va. visste inte ens att han hade en sån där grej som man drar runt på golvet.

som ni säkert förstår så städar jag inte spec ofta.. har nog dammsugit två gånger sen jag flytta hit, å då bara på nedervåningen. ok, det är faktiskt lite pinsamt.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0