helgen

den här helgen har gått väldigt fort.. va ju nyss fredag!
igår va jag iaf ledig, skönt å få sova tills man vaknar. det gör man väl iof jämt.. skönt å slippa vakna till klockan iaf =)
va på bjelkes å hallbergs en sväng på förmiddan, kolla på kakel till tvättstugan/badrummet. det där bli inte lätt, finns ju hur mycket som hellst! kommer bli ett svårt val..

lite senare på dan va jag ute på promenad med jenny å alla vovvar :P dom är så duktiga så.. lilla basse får kämpa på för å hänga på dom andra. hon har ju lite kortare ben än Inka å Billie =)
blev tyvärr inte lika lång promenad som vi hade tänkt, Inka verka inte så pigg som hon brukar. hon höglöper nu så det beror nog på det, stackars vovven. tror hon blev lite gladare när hon fick grisöra av mej lite senare =)

idag har jag jobbat å sen har vi varit på willys å handlat lite. när vi kom hem måla pelle källartrappen å jag laga mat, så nu har vi matlådor hela veckan.. igen :P
snart ska vi åka till pelles pappa å äta mat. basse ska få följa med å träffa tibben å urax. ska bli interssant å se hur det går,  har en känsla av att lilla basse kommer skälla lite =)


imorrn kanske vi får ett besked. tyvärr så blir det nog inte det besked jag hoppas på.. vet inte vad jag gör isf. gräver nog ner mej nånstans.. varför kan jag aldrig ha lite tur? ibland är det bra orättvist!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0