bowling

den här helgen gick lika fort som alla andra helger.. kanske lite fortare tom!
igår va jag iaf ledig.. va meningen att vi skulle ha åkt till örebro men det blev inte riktigt som vi planerat. ingen av oss va på spec bra humör när vi vakna.. pelle säger iof att han va på bra humör, men det säger han bara för att skylla allt på mej =) det blev iaf ett världskrig! det värsta vi har haft tror jag.. va längesen jag va så arg!
sluta iaf med en sönderslagen lampa, en sönderslagen handväska å två blåmärken på pelle =)
så kan det gå.. är ju inte kul med såna där bråk, men det måste väl oxå hända ibland!
behövde verkligen få ur mej lite ilska =)

lite senare på dan när vi hade städat upp efter kriget åkte jag ner till stan å köpte nytt smink, det som låg i min handväska inte va spec helt. va iaf nåt bra med det hela.. fick nytt smink helt gratis. tack pelle ;)
sen hämta jag upp syrran å pelle å sen åkte vi hem till farmor å farfar. farfar fyllde år så vi åt mat å fika lite. mums va gott det va =) farmors mat är bäst!
på kvällen va vi hemma hos mamma å spela spel. tror det hette "familje geni". va inte så dålig som jag trodde.. fick rätt på några frågor iaf :P

idag har jag jobbat å sen har vi varit iväg å spelat bowling med mamma, robban, syrran, brorsan å malin. gick väl inte sådär jättebra för mej.. inte för steffo heller, tror vi behöver träna lite mer :P

snart är det bingolotto å sen sanningens ögonblick! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0