storfamilj?

idag har jag varit extremt trött! jobbigt å va tillbaks på jobbet.. men lite skönt oxå. tycker det är ganska tråkigt å bara gå hemma å inte göra nåt. har ganska svårt å koppla av, beror väl på att jag jobbar så mycket jämt.
idag har mamma å robban köpt en ny bil, å på fredag får dom nyckeln till sin nya lägenhet =) det är roligt! kommer nog få förbereda mej väl innan jag åker dit å hälsar på, kommer va en cirkus som inte är av denna värld. haha!

min "familj" är ganska stor nu. det är människor å djur överallt!
Mammas sambo Robban har tre barn som heter Kim, Emil å Malin. Sen har dom typ världens största hund som heter Bamse. Han är söööt!
Pappas sambo Anna har två barn som heter Cathrine å Jimmy. Hon har oxå en hund som heter Emil. Piffen som bor kvar hos pappa är fortfarande min katt. Vad gubben än säger om den saken =) sen har syrran en katt där som heter Ceasar.
Som sagt människor och djur överallt. Men det är bara roligt!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0