snart..

Nu är det bara fyra dagar kvar, sen har jag semester en veckan igen! ska bli skönt..
hoppas det blir lite bättre väder iaf, det här är inte alls roligt!
har jobbat hela dan idag igen, är faktiskt inte så jobbigt som jag trodde. dagarna går rätt fort faktiskt,
pelle brukar komma ner å göra mej sällskap ibland. på lunchen brukar han kommer ner å gå en sväng med
Basse, det tycker han är roligt. Känner sej så manlig då säger han, Basse är ju en riktig tuffing =)

Idag va Pelle nere på stan å hämta en grej som vi har köpt, men det är hemligt :P
Är ganska mycket som är hemligt nu, är jobbigt för mej å va tyst om så mycket som jag egentligen vill berätta. Men det är iof inte så långt kvar tills allt kommer komma fram. Hoppas jag iaf ;)

Så dä så! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0