jobb imorrn

Imorrn är det dags att börja jobba igen, känns inte alls bra. Ska jobba själv hela veckan men sen är jag ledig igen v27. Nåt å se fram emot iaf. Hoppas det blir lite bättre väder den veckan så man kan bada å sola lite.
Ska åka till stockholm den veckan oxå.. ska bli kul =) gå på skansen å kolla på alla gulliga djur.

Har varit i affärn en sväng idag å grejat lite med papper, sen har vi varit till Lidl å handlat. Gick faktiskt dit, är ju iof inte spec långt men jag hade absolut ingen lust. Men det va skönt bara vi kom iväg. Resten av dan kommer jag nog tillbringa i soffan, blir nog en film lite senare.
Nu ska jag nog gå en sväng med vovven å sen ska jag nog sjunga en sång för Pelle. Han blir så glad när jag sjunger för honom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0