första inlägget..

Nu har jag oxå skaffat en egen blogg, alla andra har ju gjort det så varför inte? =)

Det här har varit en väldigt seg dag, vilket iof är helt ok eftersom det va midsommarafton igår. Mamma,Robban, Kim, Emil å Malin va här. Vi åt en massa mat å spela kubb mm. Va väldigt trevligt!
Robbans hund Bamse va oxå här såklart, han hade fullt upp med alla djur som bor här. Pelle tycker att vi bor i ett mindre zoo, det tycker inte jag. Skulle gärna ha fler djur men det kan jag nog glömma för tillfället. Men nångång ska jag nog tjata till mej en hund, en stor å luffsig sak =) Nu har vi tre djur här hemma, min lilla vovve Natascha (Basse) samt katterna Hefner och Louie.

Pelle är hos sin mamma nu, skulle egentligen ha följt med men jag mår inte spec bra. Beror inte på att jag är bakis, drack inte en droppe igår. Va iof andra som drack en hel del så min andel försvann nog ändå =)
Syrran å hennes kille Robin kom hit lite senare på kvällen, så Robin, Pelle å Robban hade tequilarace. Blev slutet på kvällen för en del. haha!
Så Pelle mådde inte så bra tidigare idag, han va inte ens hungrig. Vilket är väldigt ovanligt =) Dröjde iof inte spec länge innan han hitta jordnötterna i skafferiet och köttbullarna i kylskåpet.
Ikväll ska vi kolla på film, mamma va nyss här med en godispåse, kan garantera att den kommer va slut långt före filmen!

Kommentarer
Postat av: Pelleponken

Du, jag är ingen glufs glufs!! ;)

2008-06-21 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0