Emil :(

usch, idag fick Emil oxå somna in.. det här är inte klokt. två så goa hundar på bara några dagar. vet iaf att ni båda har det bra nu!

idag har jag å Pelle varit på stan, kika lite i affärer å åt baguette på paris, mums! :) sen va vi på Bjelkes å kolla på kakel, ska göra om tvättstugan med dusch å grejer. kommer bli så fint! blir nog en ny tvättmaskin oxå, gillar inte alls den vi har nu. den är dum! nyper mej bara i den där dumma luckan, iof är det ganska bra för då har jag nåt å skylla på för å slippa tvätta =) men det bortförklaringen duger väl inte i evigheter!
är mycket jag skulle vilja göra om i det här huset, spec sovrummet. vem målar ett rum orange? gud! det är sååå fult! gymmet är oxå fult, grått å trist! men det ska oxå göras om snart ;) köket ska målas om å altan ska rivas å byggas om. gruset på uppfarten borde bytas mot plattor å trappen ser inte klok ut. den måste oxå fixas. jösses, tror vi måste vinna på lotto :) får nog ta lite i taget!
egentligen så skulle jag vilja byta fasad på hela huset å lägga nytt tak, men det vill inte pelle. eller jag ska ju självklart inte göra det, vill att nån annan ska göra det =)
nä, jag hatar inte det här huset.. även om det kanske verkar så. tycker bara att det borde fixas till lite. vardagsrummet å toan är faktiskt helt ok :)

har varit på bio idag oxå, dont mess with the zohan.. eller va den nu hette. va rätt bra faktiskt. är iof ganska tveksam till om pelle såg första halvtimmen av filmen eftersom han hade näsan i popcornsburken större delen av tiden. skräll! ;)
sen åkte vi till kronhallen å köpte pannkakor, sylt å grädde.. det va mums!

förresten, pelle köpte en stoooor popcorn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0