Bamse :(

Älskade Bamse finns inte mer.. han fick somna in i fredags :( usch! saknar dej Bamse vovven! men nu vet vi iaf att du har det bra och att du inte lider.

nu är jag ledig igen, ska bli så skönt! jobbar iof en sväng på tis men sen är jag helt ledig resten av veckan. har varit hur trött som hellst dom senaste dagarna, ska bli skönt å få sova lite. kan nog behövas..
igår va vi i mamma å robbans nya lägenhet när jag hade slutat, blit nog jättefint där när allt är klart. bara robbans lägenhet som ska tömmas nu. kommer nog ta sin tid =) haha!
på kvällen va vi hemma hos pappa å åt mat, somna i soffan efter sommarkrysset, sen sov jag till elva när vi skulle åka hem. jag va såå trött =)

jag förstår inte en sak. om man har gått vidare med sitt liv och är lycklig, varför slutar man då inte snacka skit å tjata om allt gammalt? varför inte gå vidare med sitt nya underbara liv? problemet är nog att lilla fröken inte var så olycklig i sitt tidigare förhållade som hon vill att folk ska tro. då skulle hon inte bry sej om oss nu.. men men, egentligen så är inte det här värt å skriva om men jag kan inte låta bli längre. lägg ner snälla du! jag är iaf lycklig nu å jag hoppas faktiskt att du oxå kommer bli det nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0