trött

tror aldrig att jag har varit såhär trött förut, är verkligen helt slut. känns som att jag kan somna när som hellst. hade sovmorgon idag, sov nästan till tio. behövdes nog..

igår åkte vi till lunedet en sväng när jag hade slutat, gick en liten promenad med basse å sen gick vi ner till sjön så att hon fick bada. simma som en liten utter =) hon är så söt så. tror hon tyckte att det va skönt. jobbigt å va en liten hund i den här värmen.
sen åkte vi hem å kolla på Bert, eller ja kolla iaf. Tror inte att Pelle tycker att det är så kul.

ska ner till jobbet om en stund, måste byta av mamma.. hon ska ut å jobba inatt oxå. stackars lilla tanten som får jobba jämt! är så trött på det där affärn nu.. känns inte som jag har nåt liv längre. är man inte i affärn så tänker man på nåt som måste fixas eller beställas. kommer aldrig ifrån det där.. vill ha ett normalt jobb som alla andra har! gå hem kl fyra å sen inte behöva bry sej förns dan efter.
tänk å va ledig varje helg! herregud, det vore ju hur skönt som hellst! så grattis ni som jobbar vardagar sju till fyra. skulle göra vad som hellst för att byta mer er! vad som hellst..
jag skulle kunna bli städerska, jobba på konsum, köra lastbil, jobba på posten, lägga asfalt... ja, vad som hellst!!!!!!!!!
usch, ingenting blir som jag vill längre..

om gud finns så hatar jag honom! han är ond.. så dä så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0