staket

idag har jag jobbat till halv fem ungefär, ganska bra dag faktiskt. va inte så mycket å göra men ändå gick tiden fort.. kan bero på att min kära syster va där å hälsa på. den människan kan prata! haha! hon är så rolig så. förresten så gillar jag inte sura kunder.. vissa verkar tro att det är jag som tar emot beställning, packar paketen, cyklar ut med avin å sen lägger paketet på hyllan i affärn. så är det inte! jag ska bara stå där, se snäll ut å lämna ut paketet till glada å trevliga kunder som har med leg och avi eller sms-kod. inget annat =)

när jag sluta kom Pelle å hämta mej sen åkte vi till cheapy, köpte grejer till ett "staket" :P är trött på att den där hunden håller på å rymmer. Pelle är inte så jätteglad över att jag tvingar honom å sätta galler runt hela gården, men det kommer bli så bra så när det blir färdigt.
när vi hade handlat allt så åkte vi hem å laga mat å sen börja vi sätta upp stolpar. "tyvärr" så va jag tvungen å sticka iväg en sväng å klippa mej =) när jag kom hem så va Pelle klar med alla stolpar.. han är så duktig så =) stackars liten har ont i armarna.. tur att han hade några öl som han kunde dricka under tiden.
försökte faktiskt slå ner en stolpe men det gick inte så bra, orka knappt lyfta den där jäkla släggan.
imorrn ska vi köpa grejer å fästa det där gallret med å sen är det bara å börja häfta fast allt. kommer nog ta sin tid.. men det kommer bli bra när det är klart. skönt å kunna släppa ut vovven utan å behöva jaga henne i halva kvarteret sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0