sjuk =/

va på vårdcentralen igår, har fått urinvägsinfektion.. igen. å inatt fick jag feber, trodde jag skulle frysa ihjäl! så idag har jag ätit alvedon hela dan för att orka jobba. va rätt jobbigt men det gick. syrran va nere å hjälpte mej lite, hon ska va med imorrn oxå. tisdagarna brukar va hemska, kommer glass, tobak, paket å tidningar samtidigt. tur att jag får hjälp imorrn annars skulle jag nog inte orka. 

hoppas verkligen jag blir bättre tills på onsdag när vi ska på Rix Fm i Örebro.. mår jag såhär kommer jag antagligen inte orka följa med. vill ju inte missa Brolle! ;)

I September blir det arvingarna kryssning igen! kommer bli så kul =) Mikaela ska dit med sina arvingarna-vänner så jag, Ingela å Anki får dela hytt. Kommer bli hur kul som hellst! :P 
Pelle får va hemma å ta hand om alla djur =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0