hemma igen..

blev inte av med urinvägsinfektionen. I onsdags mådde jag så dåligt på jobbet, trodde jag skulle dö. Mamma fick gå hem tidigare från jobbet så att jag kunde åka till vårdcentralen. Trodde jag skulle få byta medicin för att den andra inte hjälpte. Blev ganska förvånad när hon skicka mej till akuten, mådde ju väldigt dåligt men trodde ändå inte att det skulle behövas. Fick iaf åka dit å göra undersökningar, hade 40 graders feber å högt värde på nåt prov. Så jag blev kvar där.. Fick komma hem igår. Va inte riktigt förberedd på att bli kvar där men så kan det gå..
Fick som tur va ett eget rum med tv. Så där har jag legat i två dygn när dom har sprungit å tagit massa prover.
Tur att Pelle va där å hälsa på mej så mycket. Han är så gullig så =)
Stackarn fick va här hemma själv, tur att han hade Basse å katterna iaf :P Nu mår jag iaf ganska bra, väldigt ont i huvudet bara men det är kanske inte så konstigt..
Hoppas iaf att jag slipper hamna där igen, är inte spec trevligt.. har alltid haft skräck för sjukhus. Hatar den där lukten.. usch! Men iof så vänjer man sej när man är där.

Idag har jag nästan dött av värmeslag ist, har legat inne å kollat på tv. Får man inte göra när det är såhär fint väder men jag orkar verkligen inte va ute.. är nog inte så bra heller eftersom jag trotts allt inte är helt frisk än. Får inte bada heller pga den där envisa urinvägsinfektionen.. så stranden lär det inte bli på ett bra tag. Får väl vänta till nästa sommar =)

Nu ska vi kolla på sommarkrysset å äta cheezballz. Är iof inte spec sugen men nån slinker nog ner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0