grill & kubbkväll

min blogg har varit dum den senaste tiden, har inte gått å spara inläggen. men nu verkar den funka igen.
den senaste veckan har jag inte gjort nåt spec alls, bara jobbat hela dagarna. hinner inte med så mycket mer då.. är då trött när jag kommer hem att jag bara äter å sover.
igår va jag å pelle på paris å fika med mamma å robban när jag hade slutat, åt en dammsugare ;)
sen va vi på kronhallen å handa lite å sen åkte vi hem å städa. Mamma, Robban, Syrran, Kim, Emil å Malin va här å grilla å spela kubb på kvällen. Kim hade med sin mammas hund Inka oxå, en jättefin svart schäfer. Hon är så go.. men hon ser lite farlig ut så lite respekt har jag allt för henne =)
senare på kvällen kom Patrik å Maria över en sväng.. då hade Pelle redan druckit för mycket :) Robban å hans barn kom sen på att dom ville bada så dom gick över till Patrik å Maria å hoppa i poolen. Usch! måste ha varit hur kallt som hellst! 
Pelle va inte med å bada.. han försvann ett tag. Först till toaletten å sen till sängen. haha! orutinerat ;) men han vakna faktiskt till lite senare.. trodde jag inte. Robban mådde inte heller bra när jag skjutsa hem dom.. va tydligen inte spec pigg idag han heller. självklart så skyller han på Pelle å hans supergrogg vilket iof är ganska förståligt. tror vi får låta nån annan blanda drinkar i fortsättningen, brukar inte sluta så bra när Pelle har det ansvaret :)

Idag har Pelle varit sådär glad å trevlig som bara han kan vara dagen efter.. jäkla gubbe! får väl skylla sej själv när han dricker sådär mycket =) men som tur är har han skärpt till sej lite nu, ska inte tro att han kan gå runt här som nån sur gammal 80-åring :)
Snart kommer Pelles pappa å resten av familjen hit å fikar.. blir nog trevligt. har inte träffat dom spec många gånger. jag har köpt muffins.. mums! :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0