ny frisyr..

vad är det för fel på den här dumma bloggen? mitt senaste inlägg syns ju inte.. fast det står att det ska va publicerat. märkligt! men men..

idag har jag fått en ny frisyr . syrran fick för första gången ha med sej en kund till skolan å träna på. självklart valde hon mej! :P måste erkänna att jag va lite nervös.. men det gick riktigt bra faktiskt! hon klippte av en bit på längden, klippte upp det lite mer å så blev det lugg. är jättenöjd! även om det känns lite ovant med lugg.. den är precis så lång att jag inte har den i ögonen, så syrran kommer nog få toppa den ganska ofta =) är ju inte så praktiskt om man måste gå iväg å klippa sej en gång i månaden. men det gör ju inget nu.. jag blir ju klippt gratis =)

direkt efter klippningen åkte syrran med mej till affärn å sen åkte hon å mamma till KT för att få reda på vem som blev lucia.
tyvärr så blev det inte steffo, men jag vet att hon inte gråter för det! hon tycker bara det är kul att få va med =)
"arbete ger resultat" ganska synd i detta fall..

nu är det idol igen, det är spännande som tusan! kevin är ju redan en självklar finalist.. har alltid röstat på robin förut men idag va alice faktiskt bättre. tror att det blir alice å kevin i final. om jag har rätt får vi snart veta..



Kommentarer
Postat av: Bobbo



Hoppas vi får gråta mer ihop till veckan:)

Kan de va sant????

Kram

2008-12-05 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0