:(

idag va mamma å pia till veterinären med inka, hon har varit jättedålig i helgen.
har inte kunnat stå på sin ena tass å hon har varit jättehängig.
visade sej att hon hade nästan 41 graders feber å blodförgiftning, så hon fick somna in.
det kanske gått å behandlat med då hade hon fått bli inlagd i karlstad med massa mediciner. hade inte varit rätt mot henne.. hon mådde så dåligt.
kommer sakna henne så himla mycket! basse kommer nog oxå sakna henne på våra långpromenader..
hade ju redan bestämt vad jag skulle köpa till henne i julklapp, nu blir det inte så.
men nu vet jag iaf att hon inte har ont längre.. hon har nog träffat bamse nu, han har säkert bjudit henne på nåt gott. köttbullar eller cheezburgare =)

varje gång sånt här händer tänker jag på att det här nångång kommer hända Basse. får nästan panik bara jag tänker på det.. förstår inte hur jag ska klara det.
nu ser jag nästan inte vad jag skriver längre.. mina ögon är fulla av tårar och smink.


till dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0