godis

Blir inget med bilen vi kolla på, va inte så fin. eller fin va den väl iof, men inte tillräckligt för så mycket pengar. Men han hittar nog en annan snart. Hoppas det blir nåt annat än en saab, tycker faktiskt inte att dom är så fina.
Va inne på Rusta oxå när vi ändå va i örebro, köpte tandborstar å lite godis =)
hitta en skitsöt väska å ha som transportbur åt katterna! men känns inte spec nödvändigt eftersom det inte är så ofta man tar med sej dom.
Heffe har förresten blivit en liten tuffing, är ingen liten bebiskatt längre =) Pelle hitta en fågel å tusen miljoner fjädrar i vardagsrummet för några dagar sen =/  antar att det va lille Heffe som varit på jakt, Louie är nog för lat för å jaga. Han är lite bakom min lilla LouLou =) han knallar oftast runt i sin egen lilla värld, som en liten gubbe. Brukar säga att han är som Pelle fast i kattform :P

Har grejat lite med bokföring idag oxå, fy tusan va det är tråkigt! förstår inte hur folk kan jobba med sånt där. hoppas verkligen vi blir av med allt det där snart! kanske jag kan skaffa mej ett liv =)
ska bli skönt få tid över till annat, funderar på å anmäla mej till nån kurs med basse. känns som vi behöver friska upp minnet lite.
på tal om kurs.. mamma å robban vill ha med oss på salsakurs :P jag är lite tveksam, vet inte riktigt om det är min grej. men Pelle vill tydligen att vi ska testa, trodde jag faktiskt inte om honom. men det kanske blir kul. haha!
kommer säkert känna mej jättesmidig.

imorrn ska vi på marknad med syrran. blir skoj! finns nog massa godis där, mums! jag har blivit en godisgris! är sugen på godis jämt. Pelle blir galen på mej för att jag tjatar om godis jämt. men det är ju sååå gott ;)

daahh, jag är godissugen! men det vågar jag inte säga till Pelle, då får jag skäll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0