tatuering?

inatt drömmde jag att jag hade en tatuering. stod Brolle med skrivstil på vaden ;)
så galen är jag faktiskt inte i honom, vill inte ha hans namn på mitt ben.
förstår inte varför jag drömmer såna konstiga saker ibland.. vad kommer det ifrån lixom?
syrran drömmde inatt att jag fick bröstcancer å att hon blev våldtagen. fy va hemskt! blir ju rädd när jag hör sånt där!

skulle faktiskt vilja göra en tatuering, kanske blir nångång.. tror nog att jag vet vad jag ska göra isf. absolut inget stjärntecken eller kinatecken som typ halva sverige har. usch va tråkigt! hur personligt är det lixom?
"Hej jag väljer ett kinatecken som står för lycka, kärlek eller nåt annat tråkigt för jag kommer inte på nåt bättre"
folk får ju självklart tatuera vad dom vill men jag tycker iaf att det känns ganska trist.

idag har det regnat typ hela dan.. rätt skönt faktiskt =) jobbigt när man ska gå ut med Basse bara, men hon kissar rätt snabbt. tycker inte heller att det är spec trevligt ute.

nu ska jag äta glass ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0