stackars Pelle

jobba bara till halv fem idag, skönt å komma hem lite tidigare.
va tänkt att vi skulle åka motorcykel till stugan en sväng, men det blev inget för Pelle mår inte så bra. har lite feber stackarn. väldigt passande eftersom han börjar jouren imorrn, men så äre. hoppas lilla plutten inte blir sämre bara =)

börjar faktiskt längta mer å mer till arvingarna kryssningen i september, kommer bli så kul! då ska vi festa ordentligt =) mikaela längtar nog ännu mer.. haha! hon har mycket å se fram emot :) den tjejen är så härlig!
va längesen jag va ute nu, vet inte när jag va på statt sist. känner faktiskt inte för å gå dit heller, har inte alls haft kul dom senaste gångerna. roligare å ha fest hemma hos nån ist =)

jag förstår inte hur jag stod ut förut.. iq-fiskpinne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0