sovmorron?

idag är jag ledig en stund på förmiddan, börjar jobba vid två ungefär. hade tänkt att jag skulle ta en ordentlig sovmorron men självklart inte, vakna tjugo i nio =/ så jäkla typiskt!
så nu blir det ingen sovmorron på ett tag, jobbar hela helgen å till veckan öppnar jag nog varje dag skulle jag tro. tråkigt, tråkigt, tråkigt. men så äre..
tänkte att jag skulle sola en stund snart men den där dumma solen försvinner ju bara hela tiden. är väl meningen att jag ska va blekast i stan. får bli solarium snart!

igår höll vi på med staketet en stund igen, blev inte riktigt klart. stackars lilla pelle är helt slut, tror att han har fått reumatism av allt hårt arbete.. haha! klen är vad han är ;)
Basse verka inte så glad över att vi Basse-säkrar området, men så går det när man inte sköter sej!

Igår börja förresten PIP oxå, verka va en hel del folk! många ungdomar som va inne i affärn på dan iaf. några snodde våran fina GB-papperskorg! jävla ungar! har ni inge bättre å roa er med? skaffa ett liv eller nåt! eller köp iaf en egen papperskorg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0