snart ledig

Jag är trött, men imorrn jobbar jag sista dan sen är jag ledig i fem dagar =) ska bli skönt!
Nästa onsdag åker mamma å Robban till Turkiet så då får jag jobba helt själv. Ska nog börja sola solarium snart, kan ju inte va blekare än mamma! på tal om det så har jag inte varit såhär blek på flera år.. har inte hunnit sola nånting den här sommarn. Känns inte alls bra.
Hoppas jag å Pelle kommer iväg på nån resa i höst, beror på hur det blir med jobb å så. Som det är nu har jag varken tid eller råd att åka nånstans.

Igår la Pelle ut bilen på annons så jag städa den efter jobbet igår. Tog sin lilla tid, hitta både det ena å det andra. Pengar, pennor, chips å massa annat. Hitta förresten ett "brev" oxå, det va kul. haha!
Bara å hoppas att nån ringer å vill köpa den så jag slipper hans tjat om en ny bil.. Motorcykeln är ju borta iaf så han är en bra bit på väg =) sen får vi väl se om det blir en saab bla bla bla eller en audi bla bla bla :P vet att det ska va en kombi iaf, så mycket mer förstår jag inte när han pratar om bilar.
På ett sätt tycker jag att det känns onödigt med en kombi, vi är ju inte direkt nån storfamilj å vi har ingen stor hund. Men men, det kanske är bra å ha när man ska handla eller nåt =)

Idag va syrran å hälsa på i affärn, hon tog en jättefin bild på oss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0