pellets

idag har jag varit ledig, fast jag har varit på jobbet ändå en sväng. va ju tvungen å träffa mamma, hon kom hem från turkland igår =) fick en jättefin tröja!
pelle bjöd mej på lunch idag, kinamat. mums! =) jätte nyttigt, jag vet!
sen va vi nere på willys å handla mat.. gick in en sväng på H&M oxå, hitta en klänning som jag va tvungen å köpa. åkte till Hund & Kattproffsen oxå å köpte en bur som vi ska ha i nya bilen. basse måste åka säkert!
ska förresten hämta bilen imorrn, ´ska bli så skojigt =)

vid halv sju idag ringde det på dörren, det va en gubbe som kom å lämna pellets. ganska mycket mer än jag trodde! hur många säckar som hellst! vägde nästan 3,5 ton..
men nu är alla säckar fint staplade, hälften i källaren å hälften i "garaget". är faktiskt riktigt imponerad över att vi klara det på bara 1,5 timme. men iof, vi är ju ganska starka jag å pelle :P
skottkärran däremot va inte lika stark, den klara inte rikigt så mycket som vi ville att den skulle göra.
nu har vi pellets å elda med i vinter iaf, så vi slipper frysa.

nu är det våran favoritprogram, Hells kitchen :P helt sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0