mörk

igår va vi på ABC data å köpte en ny dator. eller Pelle köpte en ny dator =)
skönt å slippa den där dumma datorn vi hade förut, den är hopplös. beror nog på att den börjar bli lite till åren, sen skulle den nog behöva rensas lite oxå. ligger hur mycket skit som hellst på den där.
nu kan jag sitta vart jag vill å surfa, kommer bli hur bra som hellst :P
igår kväll va vi hemma hos mamma å käka kräftor, eller jag åt iof inte nån. är hur gott som hellst men jag kan verkligen inte äta dom. ser så äckliga ut.
sen färga syrran mitt hår, så nu är jag inte blond längre utan mörkbrun.
har så svårt å bestämma vad jag ska ha för hårfärg, men nu blir det nog inte blont på ett bra tag. är inte spec bra för håret å Pelle tycker att jag passar liiite bättre i mörkt =)

nu ska vi åka till örebro å kolla på en bil :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0