jag är dålig..

nu är mamma å robban i turkland =) lite fuskit faktiskt! sitter säkert på nån restaurang å äter mat å dricker vin nu. men det är tanten värd efter allt jobb!
hoppas hon köper med nån present till mej. det gör hon säkert!

idag har jag jobbat som vanligt, syrran har varit där nästan hela dan å hjälpt mej. kul att ha nån å pratat med. eller jag hinner iof inte prata så mycket, lyssnar mest på henne. förstår inte hur människan får luft mellan meningarna =)

jag är dålig, riktigt hopplös faktiskt. kom in en tjej från ekeby blommor i affärn idag, hon skulle lämna ett blombud till Magdalena (till mej alltså) blev något förvånad! är inte så ofta jag får blommor.. absolut inte med bud.
va iaf fem jättefina röda rosor i en brun glasvas å på ett kort stog det "Till älsklingen på 6 månadersdagen"
jag kände mej absolut inte dum! hade faktiskt ingen aning om att det va idag.. lite pinsamt kanske =/
stackars lilla pelle, har han ansträngt sej å fixat blommor med bud å jag står där som ett fån utan å ha köpt nåt till honom.
va iaf jättegulligt gjort, tur att nån här är romantisk  ;)

till saken hör oxå att jag fick ett jättesött kort av honom på min namnsdag å sen glömde bort hans namnsdag som va nån vecka senare. nu är han rädd att jag ska glömma hans födelsdag oxå.. får vi verkligen hoppas att jag inte gör! så illa ska det väl inte bli =) nä, jag får skärpa mej! synd om pelleplutt ju!
jag som alltid har klagat på att alla killar är så oromantiska, kom ju från rätt käft.

får väl försöka fjäska lite här ist.. love you lilla bombom ;) du är världens sötaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0