fynd

idag har jag jobbat, som vanligt. märks att det är PIP, massa konstiga människor som har varit inne idag med. lite halvfulla med konstiga kläder typ =)
Pelle kom ner vid tolv å gjorde mej sällskap, när vi hade stängt gick vi till Paris å käka lunch, kycklingbaguette. Mums! sen gick vi till folkets hus, hade såna där 10-kronors dagar. sånt tycker jag är roligt.. hitta tre grejer. hade ju självklart hoppats på å hitta mer men der gjorde jag som sagt inte.
förresten, igår va jag nere på stan en sväng. gjorde värsta fyndet! fem par trosor för 87 kr på Lindex. halv reapriset! hur söta som hellst va dom! tyvärr så fatta inte jag att det va halva reapriset så jag kolla bara på lapparna som satt på. hade jag vetat det hade jag nog köpt några par till =)
sen köpte jag en knallrosa tröja på H&M, den va söt!

idag har Pelle lagt ut annons på sin motorcykel, lite synd faktiskt. när han har sålt den ska han lägga ut annons på bilen oxå. sen blir det en ny =) blir kul å se vad han hittar för nåt, får väl se om jag får va med å bestämma nåt. lite kanske =)
måste göra nåt åt min skrothög oxå, den bara står där å kostar pengar. har köpt nån del som ska bytas men det är ju ingen som kan sätta dit den.. Pelle är ju inte direkt nån bilmekaniker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0