fredag

skönt att det äntligen är fredag, är faktiskt ledig imorrn. då blir det sovmorron =)
idag har vi varit ute till stugan en sväng. är ledig fre, lör, sön, mån nästa vecka kanske ska va i stugan då eftersom morfar å inga ska till kroatien. morfar va tvungen å visa hur pumpen å massa grejer fungerar =)
bara å hoppas att det blir fint väder så att vi kan va där ute. är ju inte så kul om det regnar.

måste berätta en grej förresten. va ute å gick med Basse i onsdags kväll, mötte en gubbe med en ganska stor svart hund på häsängsvägen. precis när vi möttes så börja båda hundarna skälla, gissa vad den där förbannade gubben gör? han sparkar sin hund!! vilken jävla idiot! jag hatar såna människor! är det värsta jag vet!
blev så förbannad så jag kunde inte va tyst, skrek åt honom "tror du det blir bättre av att du sparkar på honom din förbannade gubbjävel"
gubben bara kollar på mej å svarar "bry dej inte om det du" sen gick han.
jag kunde ha mördat honom! stackars hund :( om han kan sparka hunden när andra ser vill jag inte veta vad han gör när han är ensam med den.
har tänkt på den där hunden sen dess, tycker så synd om den!
gud vilken vidrig människa, usch! han förtjänar inte att leva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0