dåliga vanor?

idag har pelle å jag ätit nudlar till kvällsmat, igår åt vi nån färdig laxpytt från konsum. vi är inte bra för varann när det gäller mat.. vi är både lata å bekväma =) fort ska det gå!
kan ju faktiskt skylla lite på att jag slutar så sent på kvällarna, känns inte spec kul å börja laga mat halv åtta på kvällen. men vi skulle ju kunna planera mer.
är inte bra för våran ekonomi heller. jag har bott här i fyra månader å vi har inte storhandlat ordentligen en enda gång. det är ju pinsamt! vi bara handlar det vi behöver den dan typ.

till saken hör oxå att ju mer onyttig mat jag äter ju mer sugen blir jag på godis. jag kommer se ut som en chokladbit snart! eller snarare chokladboll..
hmm.. det är inte bra. mår ju mycket bättre när man äter nyttigt, eller jag gör det iaf.
nä, nu ska jag äta en glass. ska börja mitt nya liv imorrn! (det där tror jag inte ens på själv längre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0