badminton

nu är helgen slut, igen. helgerna går alldeles för fort.. hinner ju knappt med.
igår jobba jag först på dan, på kvällen va jag, pelle, mamma å robban hemma hos morfar å Inga. dom bjöd på mat för å fira alla förlovningar =)
mamma å robban förlova sej i våras nångång, kommer inte ihåg exakt när. vi förlova ju oss i sommras. 
morfar å Inga va i kroatien för några veckor sen, fira Ingas 60-årsdag där nere. När dom ändå va där passa dom på att förlova sej. så gulligt =)
dom har varit tillsammans i 25 år eller nåt.. så dom har ju inte gjort nåt förhastat :P tycker det är rätt coolt, morfar är faktiskt 72 år =) men det kan man absolut inte tro!
så tre generationer har förlovat sej på bara några månader.. inte dåligt det inte!

idag har jag jobbat å sen har vi fixat lite här hemma, jag har lagat mat å pelle har städat =)
sen har vi varit i stråhallen å spelar badminton, va faktiskt skitkul! gick dit å hem, så idag har vi varit riktigt duktiga!
ska försöka spela en gång i veckan.. känner faktiskt redan att jag börjar får träningsverk i armen, kommer inte kunna röra mej imorrn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0